ازآنجایی که فصل 1 تئوری، قابل فهم و البته خط به خط دارای نکته است توصیه میشود که بر این فصل تسلط کامل داشته باشید. در رابطه با فصلهای 2 و 3 نیز پیشنهاد میشود بر نحوه تجزیه و تحلیل رویدادهای مالی و مانده گیری حسابها مسلط باشید. در مورد فصل 4 نیز به انواع دفاتر حسابداری و جزئیات مربوط به تراز آزمایشی دقت داشته باشید. در مورد فصل 5 تسلط بر نحوه تجزیه و تحلیل رویدادهای مربوط به درآمد و هزینه و محاسبه سود یا زیان توصیه میشود. در آزمون 20/آذر/94، 2 نمونه از سؤالات سراسری که یکی مربوط به فصل 2 و دیگری مربوط به فصل 3 میباشد، آمده است.

مفاهیم و روشهای آماری 1

فصلهای 1 و 2: کل مباحث

فصل 3: از ابتدای فصل تا انتهای میانگین حسابی

در رابطه با فصل 1، تسلط بر قسمت تئوری و مهارت در حل مسائل آن به خصوص قسمت «زیگما» ضروری میباشد. در رابطه با فصل 2 نیز تسلط بر نحوه تنظیم جدول توزیع فراوانیها و محاسبه انواع فراوانیها توصیه میشود. در آزمون سؤالات را با دقت بخوانید و دقت کنید که سؤال چه نوع فراوانی را از شما خواسته است. در مورد نمودارها نیز به عوامل تشکیل دهنده آنها(یعنی محور طولها و عرضها) توجه کنید. در مورد فصل 3 بر نحوه محاسبه میانگین تسلط داشته باشید. در آزمون 20/آذر/94، 2 نمونه از سؤالات سراسری که یکی مربوط به فصل 2 و دیگری مربوط به فصل 3 میباشد، آمده است.

امور عمومی بازرگانی

فصلهای 1 تا 3: کل مباحث

از آنجایی که درس امور عمومی بازرگانی درسی تئوری است پیشنهاد میشود که خط به خط فصلها را با دقت بخوانید، در مورد فصل 1 نیز به مبحث مربوط به بازرگان یعنی صفحات ابتدایی این فصل توجه داشته باشید. در رابطه با فصل 2 به عوامل مؤثر بر تشکیل بازار، انواع بازارها و انواع تبانیها توجه داشته باشید. در مورد فصل 3 نیز مطالب مربوط به روشهای داد و ستد، بورس کالا و خصوصی سازی را به دقت مطالعه کنید. در آزمون 20/آذر/94، 1 نمونه از سؤالات سراسری که مربوط به فصل 2 میباشد، آمده است.

آدنا اراکلیان

مسئول دفترچه دوم حسابداری

منبع: قلم چی


هنرستانی مربوط ,مورد ,آزمون ,داشته ,تسلط ,میشود ,داشته باشید ,میباشد، آمده ,توصیه میشود ,سؤالات سراسری ,عمومی بازرگانی ,توجه داشته باشید ,امور عمومی بازر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گل چت روم ایران داب استپ آناميسي ها سفر به تبریز شهیده بی بی ملک ناروئی اصول دین Aaliyahtitwas2 cant نفیر نیستان