در مورد فصل 5 تسلط بر نحوه تجزیه و تحلیل رویدادهای مربوط به درآمد و هزینه و محاسبه سود یا زیان و همچنین مطالعه کادرهای آبی رنگ توصیه میشود. فصل 6 نیز فصلی کوتاه است و مهمترین قسمت آن صفحه 92 میباشد. فصل 7  نیز به طور کلی فصلی بسیار پراهمیت میباشد و پیشنهاد میشود که مبنای نقدی و تعهدی را به دقت مطالعه کنید و با تکرار و تمرین بر نحوه اصلاحات مسلط شوید (به مثال جامع این فصل توجه کنید). در آزمون 4/دی/94، 2 نمونه از سؤالات سراسری که یکی مربوط به فصل 6 و دیگری مربوط به فصل 7 میباشد، آمده است.

مفاهیم و روشهای آماری 1

فصل 3: از ابتدای فصل تا انتهای مقایسه توزیع فراوانی به وسیله میانگین

در مورد فصل 3 بر نحوه محاسبه میانگین (چه از طریق فراوانیها و چه از طریق روش کوتاه) تسلط داشته باشید و خواص میانگین را به دقت مطالعه کنید. در آزمون 4/دی/94، 2 نمونه از سؤالات سراسری که مربوط به فصل 3 میباشد، آمده است.

امور عمومی بازرگانی

فصلهای 3 و 4: کل مباحث

فصل 3 از فصلهای نسبتاَ طولانی میباشد و محتوای آن نیز مهم است و در رابطه با این آزمون به مطالب مربوط به تحلیلها، روشهای داد و ستد و بورس کالا دقت کنید. در رابطه با فصل 4 نیز مطالب مربوط به اهداف، فواید و انواع استاندارد و درجه بندی را به دقت مطالعه کنید. در آزمون 4/دی/94، 2 نمونه از سؤالات سراسری که مربوط به فصل 4 میباشد، آمده است.

آدنا اراکلیان

مسئول دفترچه دوم حسابداری

منبع: قلم چی


هنرستانی مربوط ,آزمون ,مطالعه ,آمده ,میباشد، ,میانگین ,میباشد، آمده ,سؤالات سراسری ,مطالعه کنید ,مطالب مربوط منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لایــت موزیــک | دانلود آهنگ جدید عمو علیرضا seotech titanydo WebSite پرتال جامع تک سیب صلوات گویان دزفول پایگاه اطلاع رسانی سپهر زارع پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان لباس کار